Stobart Air Embraer ERJ 190-100IGW EI-GHJ op de lijndienst die normaal met een ATR gevlogen wordt en ATR72-212 EI-GPP.
(Jaap Niemeijer, 2 & 10 november 2019)




US Army Beech C-12U Huron 84-00165. (Simen Dorschman, 5 november 2019)



Twee Learjet 35A’s die worden ingezet voor doelslepen e.d.: D-CGFC van het Gesellschaft für Flugzieldarstellung en de SE-DHO van Nyge-Aero/SAAB, die op pad ging met de op Eelde gestationeerde Learjet 36 N116MA. (Simen Dorschman, 6 november 2019 & Jaap Niemeijer, 26 november 2019)




Airbus Helicopters  EC135 P3H PH-DOC gaat de EC135 P2+ PH-MMT vervangen als “Lifeliner 4”. (Simen Dorschman, 5 november 2019)


Wederom een aflevering naar de USA via Eelde van een Cape Air Tecnam P 2012: N266CA. (Jaap Niemeijer, 6 november 2019)


De op Rotterdam The Hague gestationeerde Cessna 525C CitationJet 4 PH-WIS van KNSF Flight Services. (Hendrik Cazemier, 14 november 2019)


KLM Boeing 737-7K2 PH-BGU bezocht Eelde tijdens een testvlucht. (Simen Dorschman, 19 november 2019)


Air Charter Scotland Embraer EMB-135BJ Legacy 650 G-SUGR. (Simen Dorschman, 21 november 2019)


Loganair Embraer EMB-145EP G-SAJD. (Hendrik Cazemier, 21 november 2019)


Air Nostrum/Iberia Regional CL-600-2E25 CRJ-1000 EC-MSL. (Jaap Niemeijer, 26 november 2019)


Een bezoek aan Cirrus dealer General Enterprises op 7 november leverde o.m. het volgende op:



Cirrus SF50 Vision 2-FEEL en SF50 Vision g2 N965AP. (Johan Hetebrij, 7 november 2019)




Cirrus SR20 D-EFCD. (Johan Hetebrij, 7 november 2019)



Probleem bij Duits geregistreerde Cirrus machines is dat het kenmerk vaak kort op elkaar opnieuw gebruikt wordt zoals dat bij de laatste twee het geval is: SR22 gts g3 Turbo D-ECCD, SR22 gts g5 Platinum D-EHEG, SR22T gts g6 Carbon D-ENEB & SR22T g3 D-EOSN. (Johan Hetebrij, 7 november 2019)









SR22T gts g5 Carbon 9H-AXL, SR22 gts LX-FDC & SR22 gts X g3 Turbo S5-DKJ. (Johan Hetebrij, 7 november 2019)







SR22 gts X g3 Turbo N10PY, SR22 g5 N380UE, SR22 gts g2 N603DP & SR22 N760CD. (Johan Hetebrij, 7 november 2019)





 
 
 
Credits:
GEAS